Merhaba arkadaşlar,
Mevcut onaylı adsense hesabımı Admob şeklinde kullanabilir miyim? nedense admoba başvurduğumda zaten bir hesabınız var diye red maili geliyor,
bilgili arkadaşlar PM den ulaşırsa çok memnun olurum