Merhabalar. Yaklaşık 6-7 yıldır bu piyasanın içerisindeyim. Zaman zaman yazılım, tasarım ve çeşitli bir çok işle uğraştım. Tasarım konusunda kendimi geliştirip freelance bir şekilde çalışmak istiyorum ama kendimi bir türlü ispatlayamıyorum. Örneğin çeşitli internet sitelerine kayıt olup portfolyomu yüklemem gerekiyor fakat ben tasarımlarımın güzel olmadığını düşünüp, portfolyomu koymaktan çekiniyorum. Ama arkadaşlarıma gösterdiğimse ise çok beğeniyorlar ve iyi olduğunu söylüyorlar.

Aslında her malın bir alıcısı vardır ama bilmiyorum. Kimse de gelip bana "bana şöyle bir tasarım yap, sana şu kadar para vericem" demiceği için de kendimi geliştiremiyorum.Freelancer işini ne kadar yapmayı çok istesem de olmuyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Şimdiden teşekkürler.