Webrabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kabadayı

-hamamda da gördüm, boş geziyorsun. su uyur düşman uyumaz ali osman..
-uyumuyorlar zaten.. hepsi mezarda..
İzlemiştim hocam, teşekkürler. Bende size "Eşkıya"filmini önereyim oda güzeldir.