berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm dediklerinize katılıyorum sadece damat meselesi hariç. damat olunca ne oluyor? Başarılı bir iş adamı kızıyla evli diye bakan yapılamaz mı? niye diğer akrabaları değil de kızının eşi? oğlundan, akrabalarından daha mı yakın ki kayrılsın. bırakın artık şu muhabbeti. haklıyken haksız oluyorsunuz. albayrakın eğitimini, geçmişini araştırın. sanki tek vasfı damat olmasıymış gibi konuşuyorsunuz.
he ciddi ciddi 82 milyonluk ülkede ekonomi bakanı vasıfı taşıyabilecek tek kişi damat yani. tebrik ediyorum

Alıntı
İşletme Yönetimi Yüksek Lisansı (M.B.A) eğitimi sırasında Çalık Holding bünyesinde görev aldı. 2002-2006 yılları arasında Çalık Holding'in Amerika Birleşik Devletleri ofisinde finans direktörlüğü yaptı. 2006 yılında ABD'den Türkiye'ye dönen Albayrak, holdingin Mali İşler Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı. 2007 yılında Çalık Holding'e Genel Müdür olarak atandı.[2] Albayrak, aynı zamanda grupiçi firmalarda da Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır. 2013 yılının sonunda özel sektörden ayrılarak Sabah Gazetesi’nde köşe yazarı olarak görev alan Albayrak,[3] Marmara Üniversitesinde de bankacılık ve finans alanında ders verdi ve birçok sivil toplum kuruluşunda çeşitli görevler üstlenmektedir.[4]
işin komik tarafı çalıştığı her firma da akp ile bağlantısı olan firmalar. geçmişini araştırın dediğiniz adamın kariyerini 50 ye katlayacak insanlar var bu toplumda

evet adamın ekonomi bakanı olmasındaki tek vasfı başkanın damadı olması.