tüm dediklerinize katılıyorum sadece damat meselesi hariç. damat olunca ne oluyor? Başarılı bir iş adamı kızıyla evli diye bakan yapılamaz mı? niye diğer akrabaları değil de kızının eşi? oğlundan, akrabalarından daha mı yakın ki kayrılsın. bırakın artık şu muhabbeti. haklıyken haksız oluyorsunuz. albayrakın eğitimini, geçmişini araştırın. sanki tek vasfı damat olmasıymış gibi konuşuyorsunuz.
he ciddi ciddi 82 milyonluk ülkede ekonomi bakanı vasıfı taşıyabilecek tek kişi damat yani. tebrik ediyorum
işin komik tarafı çalıştığı her firma da akp ile bağlantısı olan firmalar. geçmişini araştırın dediğiniz adamın kariyerini 50 ye katlayacak insanlar var bu toplumda
evet adamın ekonomi bakanı olmasındaki tek vasfı başkanın damadı olması.