Son 1 ayda 3-4 kez genel kesinti oldu, onun dışında pek bir sorun yaşamadım. Müşteri hizmetleri yok, destek talebi açıyorsun, oradan cevap veriyorlar. Onuda genelde okumuyorlar, haliyle bir sorun yaşarsan genelde çözümsüz kalıyor. Dh'de destek ekibi var ancak onlar okuyup dönüş yapıp sorunu hallediyorlar. Onun dışında destekleri rezalet.