Bu ülkede başbakana maaş verilmesi demek vatandaş ek vergi demek
başbakanlığın kalkaması iyi oldu
belediye başkanlığı
ve muhtarlıklarında kalkaması gerek
bunlar bizlere keyfi yere yük
hata meclisinde biraz azaltılması gerek
onca vekil boşa maaş alıyor sonuç sıfır
yani bu ülkede 20 kişilik baş kadro olsa kafi yeterli
boşuna halka vergi yükü
katılıyorum özellikle köyler hariç muhtar gereksiz belediyeler gelen yiyor giden yiyor çok olaylar dönüyor bir yere siyaset giriyorsa hayır gelmiyor