merhaba arkadaşlar...açık öğretim Laborant ve Veteriner Sağlık tercih edeceğim.2.tercihlerde 2. üniversite olarak uzaktan öğretim seçebiliyormuyum.yoksa ilk uzaktan öğretimmi seçmem gerek..