Ortalama ve yks puanıyla başvurular ayrı.
Hayir ayrı değil iki başvuru yöntemi var bir merkezi geçiş merkezi geçişte direkt giriş puanı ama bir de yatay geçiş yatay geçişte agno ve mevcut bölüme giriş yaparken ki puan. Her uniden uniye değişen bir oranı var bu orana göre bir puan çıkıyor ortaya ona göre sıralama yapılıyor