Seçim zamanlarında ufak bir bütçeleri olur o kadar (partisine göre değişir veya adaya göre) Onun haricinde tüm masrafları kendileri karşılarlar. Yani maaşı parası olmayanın yapabileceği bir iş değil. Bazı partiler kira giderlerini gönderebiliyor.

Seçim zamanı gelen parayı cukka yapıp, tüm masraflarını teşkilat üyelerine yükleyen başkan da gördüm Zaten iktidardaki partiyse her türlü yolunu buluyorlar, masraflarını fazlasıyla çıkartırlar ama onun haricinde cebe zarar.