Tişört bizden olacak şekilde 6x6 ve 10x10 baskı için kdv dahil, kaç adet için kaç tl olduğunu iletebilir misiniz
PM İlettim.
tişho gibi (ama daha kaliteli) bir site olsa da yaptırsak ya, bir defa buradan aldım, ilk yıkamada renk attı baskının. 1 defa giymiş oldum. izninizle baskılı ise talebiniz ben de takipteyim.
Sizin istediğiniz tam olarak nedir anlayamadım ama PM'den yazabilirsiniz.