Merhabalar aklımda bir iş fikri var. Bildiğim kadarıyla tişört baskısı her tişörte yapılmıyor. Son zamanlarda çıkan oversize tişörtlere baskı yapılıyormu ? maaliyet tişört başı nedir ?
Eğer bu işler ile uğraşan hocalarım numaralarını pm atarsa sevinirim. Bu işler ile uğraşmayıp bilgisi olan hocalarım'da yazarsa sevinirim.
"Her t-shirt'e yapılmıyor." Evet doğru, fakat bu kumaşla ilgilidir. Yani her kumaşa yapılmıyor diyebiliriz.
"Oversize" olarak sınırlandırmaya gerek yok, baskı yapılan her kumaş için istenen kalıpta t-shirt yapılabilir.
Sizin istediğiniz baskı türü "Dijital baskı" veya "emprime baskı" olacaktır.
(Genelde toplu olarak yapılır bu baskı işleri, perakende olarak tane başına fiyat yaklaşık olarak 15tl üstü olacağını düşünüyorum.)
Arkadaşın izniyle bende pm alabilir miyim
Sorunuzu buradan veya Pm atarsanız yardımcı olmaya çalışırım.