PSin rahatlığına alışan bir daha PCye kolay kolay alışamıyor o yüzden iyi karar verin bence. Sistem güzel ama.
Doğru diyorsunuz ama oyunlarda yama oranı 0 hiç birşey yapamıyorsunuz bir süre sonra sıkmaya başlıyor hele ki dil bilmeyince hikayeleri anlayamıyorsunuz gibi keyifli olmuyor yani

teşekkürler yorum için