FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PS’in rahatlığına alışan bir daha PC’ye kolay kolay alışamıyor o yüzden iyi karar verin bence. Sistem güzel ama.
Doğru diyorsunuz ama oyunlarda yama oranı 0 hiç birşey yapamıyorsunuz bir süre sonra sıkmaya başlıyor hele ki dil bilmeyince hikayeleri anlayamıyorsunuz gibi keyifli olmuyor yani teşekkürler yorum için