Letgodan yazmış hocam arkadaş yüz yüze görüşme olacakta ben masaüstüne bayadır uzağım hep laptop kullanıyorum nelere bakmam gerektiğinden emin değilim
Faturaları ve sorunları var mı diye sorun. Eğer hiç güvenmiyorsanız noterden imzalı bir belge yaptırın. Eğer herhangi bir sorun çıkarsa bilmem ne diye.