allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretmek bişeler yapmak isteyen birilerinin ne zaman elinden birşeyler alındı kardeşim.Herşeyi devlettenmi beklemek lazım ? Steve Jops'un babasından mı kaldı şirket sıfırdan yaptı geliştirdi şimdi bir çok ülkeden daha zengin bir şirket oldu.Biz neden kendimizi biraz sorgulamıyoruz. , hep başkaları uzaya çıktı şunu yaptı bunu yaptı diye ağlayıp sızlanıyoruz.Devletmi üreticek herşeyi , kominizmlemi yönetiliyoruz biz.
Hala devletten bekliyorum mu sanıyorsun ya. Uzatmıyorum sen çözüm üretmek için konuşmuyorsun hocam sadece parti sözcülüğü yapıyorsun. İyi günler