kardeşim bu polyannacılık nerden geliyor? bir şeyler yap ne demektir ya

senin elinden bilgisayarını telefonunu alalım o zaman mobil uygulama geliştir yapabilir misin?
Üretmek bişeler yapmak isteyen birilerinin ne zaman elinden birşeyler alındı kardeşim.Herşeyi devlettenmi beklemek lazım ? Steve Jops'un babasından mı kaldı şirket sıfırdan yaptı geliştirdi şimdi bir çok ülkeden daha zengin bir şirket oldu.Biz neden kendimizi biraz sorgulamıyoruz. , hep başkaları uzaya çıktı şunu yaptı bunu yaptı diye ağlayıp sızlanıyoruz.Devletmi üreticek herşeyi , kominizmlemi yönetiliyoruz biz.