ya şimdi ağır konusucam ayıp olacak . ne üretiyosun dayıcım , harbiden bir şey üretiyor olsaydın zaten coktan dünyaya satar zengin olurdun. 2 tank ürettiniz diye dünyanın tribine giriyorsunuz anlamıyorum. millet uzaya gidip menzilden geçen göktaşlarından mining yapma planı yapıyor hala 2 tankın muhabbeti dönüyor. keşke birşey üretmeseydiniz hepsini yurt dısından alsaydık da ülkeyi toptan batırmasaydınız anasını satayım. sözde hayaller üreteceğiz diye ülkenin içine ettiniz , satmadığınız yerli ve milli bir şey kalmadı hala sözde bir şey üretiyorsunuz iması yaratıyorsunuz.
bu durumu savunuyor olmanız için ya inanılmaz bir para ilişkiniz var , ya vatan hainisiniz ya da gerçekten körsünüz. başka bir açıklama yapamıyorum. ilk 2 seceneğin olmadıgını umup sadece kör oldugunuzu düşünmek istiyorum.
ulan herşeyi geçtim ayasofyayı bile satmısınız be , ötesi var mı . bilmem kac yıllık gelirini isviçredeki bir şirkete vermişsiniz. daha über bir örnek var mı allah aşkına
rica ediyorum oturup bir düşünün , millet yıllardır sizin gibilere yalvarıyor bu devranın böyle dönmeyeceğini anlatmak için , sizden tek ricam bir oturup gerçekten herşeyi sorgulayın
82 milyon nufuslu ülkede bir ülkenin ekonomiden sorumlu bakanının o ülkenin başkanının damadı olmasını sorgulayın , yalnızca bunu sorgulasanız bile umarım bu size bir sürü kapı acar
işte sen ve senin gibiler yüzünden böyle ülke , millete uzaya gidiyor diyorsun , o teknolojiyi senin gibi halkın içinden gelenler yapıyor boş konuşmada ozaman ülkene faydalı birşeyler yap uzaya çıkar , 2 tank yapıyorsunuz nedir ya sen nerde yaşıon başka ülkedemi? sanki başka ülke vatandaşısın. savunma sanayin %70 lerde milli ,sana şimdi burda üretilen şeyleri yazarım ama senin o küçük zihnin idrak edemez çünkü size ne desek boş.Hangi ülke dışa sıfır bağımlı şekilde herşeyini kendi üretiyor ? boş boş yazın laf olsun.bana şunu satmışsınız bunu satmışsınız diyip twiterdan alıntılarla gelme varmı belgen isviçreye satıldığına dair ayasofyanın ? senmi sattın okadar eminsin.
ihaları sihaları ve bi çok teknolojiyi yapanda diğer damadı ? senin acaba eğitimin bilgi birikimin beğenmedin bakan kadar varmı ? ben doğru demiyorum damadının bakan olmasını ama eleştirirken yok millet uzata çıkıyor şöyle böyle demektense bi senin faydan ne bu ülkeye onu düşün , o teknolojiyi sen yap neyin eksik ? tabi kötülemek en kolayı salla gitsin birşeyler için elini taşın altına atma