arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akışına bırakın. bir önlem yok. aşırı oluyorsa bir kaç gün kaldırın adsenseyi.
böyle bişey oldugunda google hiç bir şey kabul etmiyor mu?