İşte göz göre göre gözardı etmek gerçekten çok yanlış. İnsansız hava uçağı, akdenizdeki petrol tamam önemli bunlardan vazgeçelim demiyorum ama devletin 2 kolu yoktur aynı anda birden fazla konulara çözüm bulmalıdır. Tarım gibi kanayan yarayı durdurup şahlandırmaları lazım. Aç ayı oynamaz önce her ne olursa olsun batsakta çıksakta ülke olarak kendimize yetecek tarımı yapmalıyız. paylaştığınız yazı çok herşeyi anlatıyor aslında.