FurkanOban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım yazım hatası yüzünden kusuruma bakmayınız , şuan utandım 😊
Estağfurullah Furkan. Utanacak bir şey yok. Güzel durmuyor sadece, bilmenizi istedim.