yanlış düşünüyorsun , taban oy nasıl chp 'nin %25 'i ne geçip ne azalıyorsa akp'nin de şuanki taban oyları sabit %44 % 45 , ben akp'li değilim ama bu oranlar öyle hemen 1 yılda düşmez biraz gerçekci olmak lazım , parti tutmam tabikide halkımızın devletimizin canı sağolsun , devletin başında herzaman vatanını seven halkını seven insanlar olsun , bu ülke bir gecede doları 16tl olduğu zamanları gördü.Karamsar olmaya gerek yok dünyanın hali şuan ortada bi kaç ülke dışında herkes diken üstünde fazlada karamsarlığa düşmemek lazım