Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu seçimlerde yurtdışında yaşayan insanların oy kullanması çok saçma ve kullanmama taraftarındayım

ort 3,05'dan 1.53m oy kullanılmış ve bu 1.5m oy ciddi derece büyük rakam


neden onların vatanı değilmi ? sadece seninmi söz hakkın var , onlar yatırımlarını türkiyeye yapıyor ,akrabaları türkiyede tabiki söz hakları olcak senin olduğu kadar onlarında hakkı var