bu seçimlerde yurtdışında yaşayan insanların oy kullanması çok saçma ve kullanmama taraftarındayım
ort 3,05'dan 1.53m oy kullanılmış ve bu 1.5m oy ciddi derece büyük rakam
neden onların vatanı değilmi ? sadece seninmi söz hakkın var , onlar yatırımlarını türkiyeye yapıyor ,akrabaları türkiyede tabiki söz hakları olcak senin olduğu kadar onlarında hakkı var