Forumda dolaşırken herkesin isminin yanında saydam bir mavi tik ibaresi gördüm. Bildiğim kadarıyla 1 yıllık ve yüksek ticareti olanlara veriliyor. 1 haftalık üye olmama rağmen bende de çıktı. Sadece bende mi böyle gözüküyor yoksa sizde de aynı mı? Güncelleme mi geldi?