Karadag pasaportu olanlar icin gecerli, oturum izni olanlar icin degil. Sirket acip aldiklari oturum ile EU ya da Schengen bolgesine giremezler. Ben de serbest dolasim imkani olan ulkede yasiyorum. Birak sirket uzerinden alinan oturumu, aile birlesimi ile alaninan oturumla bile gidemiyorum.
Doğrudur oturduğunuz ülke için geçerlidir husutur. Emlak ve arsa yatırımı yaparak vatandaşlık alınan ülke burası. Konu bilgilendirme için teşekkürler ihtiyacınız yoksa konuyu dallandırmayalım
Oturma izni sadece o ülke için geçerlidir.
Benim de farklı ülke de oturma iznim var ama hiç bir ülke için girişlerde vs kullanılmaz.