Sistemle ilgili hiç bir fikrim yoktu, şuan kavradım

Bunlara tutmadı dersek 2. tercihe seçim hakkı vs. oluyor dimi?
Sorunu tam anlamadım ama, 20-30 tane tercih hakkı veriyorlar. Puanı en yüksekten başlayarak yazarsınız, son tercihlere garanti gibi gördüğünüz okulları yazarsınız açıkta kalmamak için.
Olduda tercihlerden hiç biri gelmedi, ek tercih dönemi diye bir dönem var. Boş kalan kontenjanlara tekrar tercih yapabiliyorsunuz. Tavsiyem bu seviyeye getirmeden, ilk tercihte son 5-10 tercih arasına kardeşinizin puanından daha düşük bölümleri eklemeniz.