Kardeşim bugün üniversite tercihini yapacak, Endüstri meslek lisesi mezunu, ek başarı puanı dahil 249 puan almış.
Bilgisayar programcılığı okumak istiyor.
Akdeniz üniversitesinde de puan 270 civarı.
Akdenizde okumayı çok istiyordu, acaba yazsa sorun olurmu?
Bu sene koronadan dolayı bir çok kişi tercihte bulunmayacak diye yazılar dolaşıyordu.
Kontenjan dolmazsa fln alırlarmı?
Birde ısparta myo'ye puanı tutuyor. Ama antalyayı istiyor.
Hocam puana değil sıralamaya bak tercih 24 tane diye hatırlıyorum 100 bine kadar öndeki sıralamaların olduğu okulları yazın.