Kardeşim bugün üniversite tercihini yapacak, Endüstri meslek lisesi mezunu, ek başarı puanı dahil 249 puan almış.
Bilgisayar programcılığı okumak istiyor.
Akdeniz üniversitesinde de puan 270 civarı. Sıralama 780.000 civarı.
Sıralaması 910.000 civarı.
Akdenizde okumayı çok istiyordu, acaba yazsa sorun olurmu?
Bu sene koronadan dolayı bir çok kişi tercihte bulunmayacak diye yazılar dolaşıyordu.
Kontenjan dolmazsa fln alırlarmı?
Birde ısparta myo'ye puanı tutuyor. Ama antalyayı istiyor.