bağlanabilir hocam hesabın ülkesi ile sitenin dilinin farklı yada aynı olması birseyi değiştirmiyor.
Peki Almanya ve İngiltere adsense arasında kaldım, hangisi daha iyi olabilir. Bu yıl Almanya ya tasincam, bankayla ilgili sorun olmasın diye İngiltereden mi adsense alsam? Burda r10 da hazır alcam, ne dersiniz?