Karadag pasaportu olanlar icin gecerli, oturum izni olanlar icin degil. Sirket acip aldiklari oturum ile EU ya da Schengen bolgesine giremezler. Ben de serbest dolasim imkani olan ulkede yasiyorum. Birak sirket uzerinden alinan oturumu, aile birlesimi ile alaninan oturumla bile gidemiyorum.