hocam kendi adıma konuşuyorum birçok forumda r10 da dahil nerde site blog haber sayfası görsem hepsi news kaydı almış ilk günden yani açık konuşayim sadece tek bir forumdan 23 tane yeni site gördüm bunun 20 si news kayıtlı. bence normal yani 50 tl olması 50 tl bile fazla gibime geliyor artık