Şuandan bahsetmiyorum hocam çok eskilerden bahsediyorum. Şuan sen kebabı seviyorsan eskiden beridir o lezzetle büyüdüğün için seviyorsun onu anlatmaya çalışıyorum.
tarih olarak evet dediğiniz gibi bir tarih var zaten kapitalist düzene de 1990 yıllarda geçiş yapmıştı sanırım ondan önce sefalet içindeydi. Gerçi çin yemese yanında tayvan var o yer o bölgede bir sorun var yemek kültürü yok.