Hocam sende bir çinli olsaydın onların yaşadığı hayat zorluklarını yaşasaydın o yemek kültürü sendede olurdu. Adamlar açlık ve sefaletten ne bulurlarsa yemişler haliylede bu normal alışkanlık haline gelmiş.
yapmayın hocam nasıl bir sefalettir bu , çin eğer bu hali ile sefalet çekiyorsa biz ülkece ölmemiz lazım.