Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakında çini bir kaşık suda boğacak dünya o günü bekliyorum ne pis bir millet ya ne bulsa yiyorlar.
Hocam sende bir çinli olsaydın onların yaşadığı hayat zorluklarını yaşasaydın o yemek kültürü sendede olurdu. Adamlar açlık ve sefaletten ne bulurlarsa yemişler haliylede bu normal alışkanlık haline gelmiş.