karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
idari işlerde kıta çavuşluğu yaptım belki bildiğim bir şeydir
SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen sorununu yaz yine de elbet birimizden birisi cevabını biliyordur. Diğer türlü kimse çıkıp demez ben memurum şeyim diye uğraşmaz
pm’ler gonderilmiş bilgi alınmıştır tesekkur ederim😊cumleten hayırlı geceler