idari işlerde kıta çavuşluğu yaptım belki bildiğim bir şeydir
Hocam sen sorununu yaz yine de elbet birimizden birisi cevabını biliyordur. Diğer türlü kimse çıkıp demez ben memurum şeyim diye uğraşmaz
pmler gonderilmiş bilgi alınmıştır tesekkur ederim😊cumleten hayırlı geceler