mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bir ara arayüz yapıyordum ama php bilgim olmadığı için bıraktım. eğer arayüz hakkında fikir vs lazım olursa bana pm atabilirsin veya kodlama için destek lazım olursa
elbette lazım olur hocam özelden yazıyorum