SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi degerli uyelere r10.netin ihtiyaci var
Teşekkür ederim hocam, güzel yorumlarınız moral oluyor

Panel için de geri dönüşlerinizi bekliyorum