PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben boğsak a gitmiştim çok güzeldi özellikle denizi çok iyiydi silifke-boğsak mersin merkeze biraz uzak düşüyor sanırım ama tavsiye ederim
yorumlara baktım pahalı deniyor limonluyu düşünüoyorum açıkçası şuan