LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üyelere ödediğiniz ücretler nedir, ücretler düşük olduğu için görev yapmıyor olabilirler mi?
Tavsiyem kazandığınız paranın %60-70ini üyelere ödeyinki ilk başta kitle toplayın sonra ücret düşürülebilir bence