Aslında telefonumun hafızası doluydu, boşaltabildiğim kadar boşalttım. Tüm güncellemeler yapıldı, ve birkaç kez aç kapa yaptım. Sonradan düzelir mi acaba, beklesem mi ?
Genelde olarak adroid telefonlar uygulamalar için ayrıca bir hafıza birimi kullanıyorlar. Mesela 16gb hafızası olan telefonda 8gb uygulama gibi. Uygulama kapalı haldeyken kafa kafaya dolu görünüyorsa uygulamayı açtığında kullanacağı alan ve bellek miktarı çoğalacağından uygulamayı açmaz hata verir. Tavsiyem biraz daha alan açmanız. (Uygulama silmeniz yada önemsiz uygulamaların verileri silmeniz)