22 Temmuz da internet başvurusu yaptım 1 hafta boyunca her gün saat 08.30 - 13.30 arası randevu aldım gelmediler saat 14.00 de tekrar arayıp bu sefer 14.00 - 18.00 arasına randevu verdiler yine gelmediler 1 hafta boyunca aynı işlem tekrar etti araya bayram girdi bayram bitti yine gelmediler. Fiber altyapı olmadığı için süperonline çekmiyor 1 yıl kullandım tahayyül bitiminde kapattırdın. Var mı bi önerisi, tavsiyesi, tanıdığı olan birisi ?