Geçen sene 430'dan çeyrek aldık bu sene gram 460 gördü ama asgari ücret yerinde sayıyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu Neyse allahtan sayın ekonomi bakanımızın açıkladığı gibi ülke olarak şahlandığımız bir dönemdeyiz, pozitif beklentiler yükseliyor, tarihi bir dönüm noktasındayız, ekonomimiz hiç olmadığı kadar iyi. Yine hazine bakanımıza bağlı olarak çalışan son derece şeffaf ve doğru bilgiler paylaşan TÜİK'den de çok güzel veriler geliyor ekonomiye güven geçen seneye göre artış göstermiş daha ne olsun işte. Ama asgari ücretliye yapacak bir şeyimiz yok onlar kendileri düşünsün ne diyelim