Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi her şeyi okudum da, bizim ülkeden birinin bunu yapması için minimum 10 bin lirası olması gerek. 22 yaşındayım, öğrenciyim o parayla bu riski almam zor. Devletimizin bir katkısı yok. buradan şirket kursam her ay yine para vermek zorundayım. çok hevesim vardı bu dropshipping olayına ama şimdiden hevesim kırıldı. gözüme imkansız gibi geldi.
Yok okadar abartılı değil artık daha kolay hatta.
Şirketi yurtdışında kurun payoneer alın tamamdır.
max 3k tutar. Banka hesabının gerçek olması şart değil Hevesiniz kırılmasın