Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet genellikle hareket ibresi ortanın üzerine çıkıyor ve araba 1 saat bir yere gittikten sonra haralet yapıyor

Aracın hararet yapmaması lazım. Aracı fazla zorlamadan ustaya götürün. Daha büyük masraflar açabilir