Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu hiç sevmiyorum yahu bizim köyd de oluyor
Arılardan nefret ederim zaten ama ağustos aylarında evlere dadanıyorlar. İstanbul'da yaşıyorum ama burası full yeşillik, o yüzden arı falan çok oluyor.