Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerde daha da yükselir bence. çünkü Türkiye'de üretim gittikçe azalıyor sürekli israf halindeyiz bugdayı bile ithal ediyoruz ben yüklü altın aldığımda 310 TL civarındaydı yükseldi diye inan sevinemiyorum
Açıkçası almış olsam bile artmasına bende sevinemem çünkü ileride büyük dert olacak paramızın değersizleşmesi. Ben normalde kendi paramızdan hiç saşmazdım ancak para durdukça eriyor en ufak bir yatırım yapmadım bunca zamandır ve artık önceden alabildiğim bir çok şeyi paramla alamıyorum çünkü aynı orantıda fiyatları da yükseltiyorlar. Artık dayanamayıp en güvendiğim altına adım atmak istiyorum.