İlerde daha da yükselir bence. çünkü Türkiye'de üretim gittikçe azalıyor sürekli israf halindeyiz bugdayı bile ithal ediyoruz ben yüklü altın aldığımda 310 TL civarındaydı yükseldi diye inan sevinemiyorum