Merhaba arkadaşlar, dün bir miktar altın almak istedim ancak hangi bankayı tercih edeceğimi bilemeyince araştırıp yarın alayım dedim. Dün sanırım 438 veya 441 civarlarına kadar düşmüştü. Bu sabah bir baktım 458 TL olmuş. Ortalama gram başı 17- 20 civarı bir yükseliş olmuş. Sanırım ben banka seçene kadar daha da yükselecek. Sizce bu kadar yükselmesi normal mi? Banka önerisi olan var mı? Bu arada dolar 7 civarında ve euro 8.30 civarını görmüş şu an ne bu kadar etkiliyor piyasayı?