Usta ile birlikte sürüşe çıkmanızı tavsiye ederim. Yakın birinin arabasında da aynı durumdaydı sürekli sanayiye götürüyorduk, ustalar bir şey yok diyip çıkıyorlardı işin içinden açıkçası anlamıyorlardı. Sürüşe çıktık usta sorunu kendi gördü, araba yatsın biz bakalım dedi 1 hafta yattı motoru yeniden toplandı, 0 motor yapıldı. Ancak araba yinede dikiş tutmadı satmak zorunda kaldılar.