OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu temayı ben amca oğluna kurmuştum hocam her yerini kendim türkçeleştirdim
eklentı falan sızde demı ıse yaramadı hocam bende bıraz kendım yaptım da sıkıldım artık en kotu manuel yapacagım