Wolby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim var adres ver getirim abi
Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dewalt ve Makita şarjlıları çok iyi ama piyasada 10 200₺ satılanlar değil tabiki orjinal ürünlerinden alırsan kesinlikle pişman olmazsın.
Orta sınıf istersen yine orijinal al Stanley al.
cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binbir diye bir yerden aldım. 700 lira 6 taksit duvarı değil kolonu deldim. Amatörün bir üstü.
Wonder
Srwd2077
Ben memnunum.
yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makita ve Bosch.

İnşaatlarda bu iki markadan şaşmıyoruz, reklam olsun diye değil ama gerçekten çok kaliteliler.
Teşekkürler arkadaşlar