Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşınız uygulumadan cepbank yapacak size SMS gelecek ATM'den çekeceksiniz parayı internete gerek yok
tolgaydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet mevcut bende kullanıyorum ek bi ücret dahi kesmiyor.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karekod okuyucu kullanabilirsiniz
TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kart derken hesap kartı mı kredi kartı mı? Cepbank yapabilirsiniz en msntıklısı o olur 10 lira bi ke sinti yaşarsınız
Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cepbank yapın
TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam uygulamadan cebe para gönder seçeneğinden kendi numaranıza gönderebilirsiniz. Sonra bankamatikten kartaız işlemden parayı çekebilirsiniz. En rahatı bence bu olur. Anında işlem oluyor.
TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela kesinti yoksa bu daha mantıklı bir yöntem.
degerli yorumlariniz icin hepinize tek tek tesekkur ediyorum